niedziela, 13 grudnia 2015

Żyję..

Jestem, ciągle tu jestem, chociaż Was już pewnie nie ma..
Nie było mnie dłuuugooo. Nie miałam weny, szybko się wypaliłam.. A teraz gdy mam w głowie miliard pomysłów na rozdziały, to zupełnie nie mam czasu ich pisać. Wolne od nauki chwile poświęcam na odpoczynek i spotkania ze znajomymi. Chciałabym wrócić.. Może kiedyś nadejdzie ten czas, w którym znów będę pochłaniać się w pisanie nowych historii. Gdybym mogła przelać to wszystko co mam w głowie w przeciągu kilku sekund na ekran laptopa, rozdziały pojawiałyby się niemal codziennie.

Ale czy wrócę.... Nie wiem.



pozdrawiam i ściskam mocno wszystkich, którzy zostali (choć szczerze myślę, że moje pozdrowienia będą odbijać się od ścian pustego pokoju, nie trafiając do żadnej osoby)
mam nadzieję, że następnym razem pojawię się z czymś więcej, niż tylko głupim wytłumaczeniem


xx

8 komentarzy:

  1. Piszesz że się wypaliłaś tak szybko że nie masz czasu pisać, ja po 3 rozdziałach zrobiłam przerwę na naukę na książki i na inne bzdety. Teraz mam chłopaka i mam wene do pisania ale nie wiem czy będę pisać, staram więc się poprawić i zamiast pisać wszystko krótkie i co tydzień to piszę po kilka rozdziałów i na razie ich nie wstawiam bo... się boję... bo nie mam odwagi... bo nie ma kto mię w tym wspierać.
    Wiem że moja wypowiedź nie jest w ogóle związana z tym co ty napisałaś ale jednak w jakimś sensie tu pasuje. Czekam aż wrócisz. (Kasia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz gotowy materiał do wstawienia, to wstaw! nie bój się, no rsik no fun :) uwierz w siebie i pokaż jak genialnie piszesz! :)

      Usuń
    2. Zaczek wstawiać od około 1 lutego bo mam ferie i zdążę wszystko ogarnąć. Czekam aż wrócisz bo piszesz fantastycznie, a nawet i lepiej :D

      Usuń
    3. Ps
      Pisze z innego kąta

      Usuń
  2. Czekam aż wrócisz
    oli xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapisałam sobie nigdzie twojego adresu i mi uciekł. >.< Dopiero wczoraj w końcu udało mi się odnaleźć, ale widzę że od jakiegoś czasu już nie piszesz, meh.
    Czekam na powrót, bo bardzo jestem ciekawa co dalej. :P

    OdpowiedzUsuń